Que em pasa?
A l'escola vaig molt malament en els estudis. Perque em desconcentro molt, sense voler. També algunes paraules me les tinc que quedar mirant molta estona per saber que posa. I al llegir aixó em causa problemes.
De petita em va costar molt aprendre a escruire, quan estava molt temps sense escriure s'em ovlidaba. Que em pot pasar?
InterPersonal

Hola Budi,
Gràcies per escriure'ns. sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Amb la poca informació que ens dónes és difícil donar-te una resposta clara. Pot ser que aquesta dificultat sigui només degut a una falta d'atenció, al fet que tinguis moltes coses al cap i que, per tant, et costi més parar atenció en la lectura (i més si és d'alguna cosa que no t'interessa gaire).
Si et preocupa, nosaltres et recomanem que en parlis amb el teu tutor o tutora i que des de l'escola et puguin fer una petita valoració. També en pots parlar amb els teus pares i així entre tots podreu buscar la millor solució per la teva situació.
Una abraçada!
www.consultajove.cat