Li dic el que sento?
Hola!
Soc la Rita, i fa cosa d'un mes he conegut a un noi que va a la classe del costat que m'agrada molt molt!
El que passa es que crec que no li agrado o que només em considera una amiga,i no se si dir-li d'una vegada el que sento per a ell.El seu millor amic ja li a dit que estic colada per ell,però ell es mostra igual que abans.Jo quan estic amb ell vull dir-li tot d'una vegada per totes a la cara!Però sempre hi ha amics o gent pel mig i no m'atreveixo.Ja se que la nostra amistat podria canviar o desaparéixer si ell no sent el mateix per mi,la situació es podría tornar violenta.Ja se que no em quedare bé fins que no li digui tot,però,si li dic,li vull dir bé,que després això no tingui conseqüències m'entens?
Contesta ràpid sisplau es urgent!
Moltes gràcies!
Rita
InterPersonal

Hola Rita!! Hauràs de suspesar tu mateixa les conseqüències però pel que m'expliques ell ja ho sap que tu li vas al darrera (li va dir el seu millor amic, no?) i tot i així no ha canviat res en la vostra relació. Per tant, si el que vols és saber què sent ell per tu, no et queda més remei que parar-hi. T'atreveixes? Intenta imaginar-te les possibles respostes que ell podrà donar-te per saber com reaccionaries tu a cadascuna d'elles, així estaràs una mica més preparada. Per altra banda, si prefereixes que es quedi tot com està i que sigui ell qui mogui fitxa, també és una opció, però pel que sembla ell no té cap pressa, ja que no ha fet res després de saber que tu li vas al darrere... has pensat què deu volir dir això?
Ningú més que tu pot dir-te el que has de fer. La meva recomanació és que estiguis preparada per a qualsevol possible resposta que et pugui donar, ja que fins ara no ha estat gens clar!
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat