fer amistat👫👫👫
Hola, primer de tot gracies per contestar-me aquest dubte. El que passa és que, no tinc amics nois i m'agradaria fer-ne tinc 16 anys i crec que n'hauria de tenir pk totes les meves amigues en tenen. El proper curs començo en un nou centre i m'agradaria saber com començar a parlar amb la gent i com començar a tenir una conversacio amb els nois si no em coneixen. Que els hi podria dir a part d hola? Necessito idees graciees!!!
InterPersonal

Hola Elisa!
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Com han anat els primers dies?
Entenem perfectament que tinguis aquests nervis per com serà la nova escola i els teus companys. És natural que vulguis conèixer gent i tinguis una mica d'incertesa sobre com anirà.
Però veuràs que el fet de ser nova t'ajudarà! Perquè pots demanar informació sobre els profes, sobre les classes, les assignatures.... I llavors parlar de les aficions de cada persona. Què fan quan surten de classe, si practiquen esport o són fans d'alguna serie... o si han anat de vacances.
Interessa't per ells i per la seva vida diària i veuràs com la seva reacció serà més positiva del que et penses!
Una abraçada!
www.consultajove.cat