que faaig?
Holaa hem dic Paula i tinc 14 anys. Fa 3 anys que vaig darrere d'un noi, i ho vaig passar fatal. Però fa 1 mes i algo hem va demanar de sortir i jo li vaig dir que si. Encara estem junts... El problema es que no se si li estimo de veritat. Hi ha molts nois que van darrere meu i n'hi ha un que m'agradava i ara no ho se. També m'agradava un amic del meu germà però encara no ho he oblidat. No vull fer mal al meu novio i e sufrit molt per tenir-lo i no se si seguir a davant amb la relació.
InterPersonal

Hola Paula!
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Sembla que estàs una mica embolicada. Primer de tot és important que intentis endevinar què sents per la teva parella. Per molt que portis 3 anys darrera seu, no implica que la relació hagi de funcionar. És més, a vegades confonem obsessió amb amor. Ens podem arribar a obsessionar per una persona i creure que és l'amor de la nostra vida, però no deixa de ser una il·lusió que ens hem fet nosaltres. L'amor en una parella s'ha de construir dia a dia i no sempre funciona.
Si estàs tan embolicada, potser és un bon moment per centrar-te en tu, no creus? Dóna't un temps per tu, per disfrutar dels teus amics, de la teva gent i també per anar veient quins són els trets que més t'agraden dels nois.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat