Estic fet un lio
Hola,
tinc 14 anys, i aquest estiu he anat a uns campaments, allà m'ho vaig passar molt be, i em vaig enamorar d'una monitora. Hem seguit en contacte i aixo, pero nose si jo tambe li agrado, perque bueno jo no vaig intentar res, pero tots els meus amics em deien que si teniem un lio o algu, i jo estic olt confus i nose que fer ni com parlarli. Gracies :)
InterPersonal

Hola Billie,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ens alegrem molt que t'hagin anat bé els campaments!!
Primer de tot hauries de saber què sents per ella i després decidir si vols fer algun pas per acostar-t'hi, o no. Si decideixes parlar amb ella i mantenir el contacte, podràs veure com reacciona ella i si sent el mateix que tu.
Recorda però, que si va ser monitora teva, segurament hi ha una diferència d'edat i també, de situació vital. És a dir, estareu passant per moments diferents de la vostra vida, i això s'ha de tenir en compte a l'hora de buscar parella, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat