preguntaa
aveure...fa temps que tinc aquest dubte..a mi mhan explicat que nomès pots somiar amb coses que has vist, en unsomni no et pots inventar una persona que no has vist en ta vida,es imossible somiar una cosa que no has vist mai..
un ceg de neixament com somía?
si sabeu la resposta crec que ho podrieu publicar, molts adolecents tenen aquest dubte.
molts bessitus i perdoneu les faltes (no sem dona be)
anims! i gracies x l'ajuda
InterPersonal

Hola Patapufa,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Intentarem respondre el teu dubte. Les persones amb ceguesa total o parcial continuen somniant i utilitzen la informació de la que disposen. És a dir, una persona que té un dèficit visual o bé ha perdut la vista progressivament és molt probable que continuï somniant amb imatges visuals, però la persona que ha nascut amb aquest dèficit recorrerà a altres sentits. Somniarà amb sons, amb olors i amb sensacions.
Pensa que el nostre cervell és molt plàstic i que s'adapta a moltes situacions que ens semblarien impensables! El somni forma part del descans del cervell, per tant, d'una manera o altra, s'aconsegueix.
Esperem haver resolt el teu dubte!
Una abraçada
www.consultajove.cat