12345... Ajuda
Holaaaa... necessito aprimar-me :( medeixo 1.60 i peso 67 kg... la meva pediatra em va dir que hauria d'aprimarme fins a 60-63 pero com ho faig? La següent revisio la tinc al novembre... He d'aprimar tot el possible fins al novembre pero no se com fer-ho, ajudeu-me siusplau :'(
Sara Bujalance

Hola Arianator,
Primer de tot dir-te que més que aconseguir aprimar-te de forma ràpida d'ara fins al novembre que tens la revisió, el que hauries de fer és intentar canviar (per sempre) les coses del teu estil de vida que no fomenten una vida sana. Em refereixo a que si ara intentes aprimar-te de forma ràpida, el que segurament passarà és que els quilos que hagis perdut, els tornaràs a recuperar sense donar-te compte.
Es tracta de que a partir d'ara segueixis una dieta sana i equilibrada i que ho combinis amb fer esport cada setmana.
Sobre el tema del menjar, demana als teus pares que pensin un menú que sigui correcte, variat i saludable. És important fer 5 àpats al dia i no picar entre hores.
Respecte a l'exercici físic, es recomana fer almenys unes 3 hores a la setmana. Pots practicar esports com el bàsquet, volley, futbol, natació,... Tots aquests són molt complerts ja que es treballen moltes parts del cos.
Ànims!