Estic rara
Hola tinc 12 anys d'aqui poc fare els 13 queden 3 setmanes per començar el cole i nose q fer m'aburreixo molt tinc una molt bona amiga pero no pudem estar tot el dia quedan la meva mare ames no em deixa diu q es una mala influencia per a mi pero a mi em cau molt be pero a la meva mare no,apart de quedar nose q fer, coneixo a molta gent pero no soc lo bastant amiga i tmb perque soc una mica timida. Parlu amb gent i tal pero nose ells estan a un grup mes "popu" i jo no veig q tothom coneix a tothom i jo no coneixo a casi ningu nose voldria ser mes extravertida poguer coneixa a thotom.... Un altre problema esq la meva familia no te molts diners no som pobres pero no em poden comprar molta roba ni puc tenir un bon mobil i aixo no m'agrada, a mi m'encanta comprar pero anem molt justos i la gent jutge molt per la roba, si vull quedar amb algu tinc q vestir be i no roba vella o passada de moda.
Perdo per les faltes🙈
Un petonas i mercii per llegiru😘
InterPersonal

Hola G,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Com ha anat l'inici de les classes? Segurament amb el nou curs no t'avorreixes tant, oi? Per què no aprofites l'excusa de les classes per relacionar-te amb els teus companys? També pots proposar-te el repte de conversar amb totes les persones de la teva classe. Veuràs com parlant amb ells aniran guanyant en confiança ;)
Per altra banda, entenem que et faci ràbia la situació econòmica que estàs vivint, però creus de debò que tenir un bon mòbil t'ajudaria? què canviaria? Pensa realment en què passaria si tinguessis un "bon mòbil" o més roba, tu actuaries diferent?
Sovint creiem que els objectes ens donen seguretat i fan que els altres ens admirin... però en el fons, la confiança ve des de dins. Un truc: actua com si tinguessis el mòbil bo a casa i a veure com et comportes i quines reaccions hi ha.
Una abraçada!
www.consultajove.cat