M'agraden dos nois
Hola!
Tinc un problema que em dóna voltes al cap. I és que resulta que fa poc he conegut a dos nois i els dos m'atrauen molt. Un és molt simpàtic, carinyós i em tracta súper bé. L'altre també em cau molt bé, però li va el rotllo de liar-se amb moltes noies, beu molt quan surt de festa i em manda missatges rotllo 't'amo' o 'vull liar-me amb tu', és un cabrón amb les ties...
Ja sé que em direu que em quedi amb el primer noi del que us he parlat, però de l'altre no sóc capaç d'oblidar-me. Jo mateixa reconec que el segon em treurà problemes i ho passaré malament, però no sóc capaç de treure-me'l del cap. Què puc fer per oblidar-me'n del noi 'capullo'?
InterPersonal

Hola Cloud,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Nosaltres no podem dir-te amb quin noi t'has de quedar, ni tampoc obligar-te a que t'agradi algú. Està clar que en la teva decisió també influirà quin tipus de relació estiguis buscant en aquest moment. És a dir, si et ve de gust una mica d'emoció o bé tens ganes d'estabilitat en una relació... Segurament cada un dels nois t'aportarà una de les dues coses.
La decisió és teva. Ara bé, si tens ganes d'oblidar-te d'aquest segon noi, és important que posis una mica de distància i deixis d'estar pendent dels seus moviments. Sabem que és difícil, però allunyar-te d'aquesta persona farà que sigui més fàcil deixar de pensar-hi.
Una abraçada!
www.consultajove.cat