ajuda!
Hola, voldria que majudesiu perque ultimament estic molt rara, nosr que em passa pero esque acabo dentrar a una nova escola i esque hem veig com incapaç dentrar dins el grup (les que el primer dia em van venir a rebre) i esque quan estic amb elles, trobo que no soc jo, no se expresarme tal com soc igual ho dic quan estic a la meva classe amb tots! soc una persona timida i em costa xarrar amb la gent (i no em fan res tipu bullying ni per lestil), el cas esque jo soc una noia molt alegre i mestic tornant molt tancada,c cada cop parlo menys perque em fa por expressarme tal com soc.. nose.. cada cop tinc menys menys confiansa en mi mateixa. Tambe quan arribo a casa, despres de haver passat un dia "trist" lunic que em falta esque estigui totom a casa d emalumor (tenim bastants problemes familiars) i avegades encomtes de sentirme apoiada em sento mes desplasada...al final macabp semtint desplasada a tot arreu:( nose que fer, siusplau, ajuda!
InterPersonal

Hola miri!! Canviar d'escola no és sempre fàcil i potser tu ara estàs en un període d'adaptació que inconscientment t'està costant més del que et pensaves. Que a casa les coses no vagin bé tampoc ajuda o sigui que el que jo crec que et passa és que estàs atravessant una etapa difícil i et sents sola. Primer de tot no t'agobiis, poc a poc aniràs agafant confiança a aquestes noves amigues, explica'ls-hi que tens problemes a casa i ja veuràs que intentaran animar-te i ajudar-te i alhora et sentiràs més unida a elles. No vulguis còrrer, fer amics no és tan fàcil com sembla, ja que abans no s'agafa la confiança suficient per sentir-t'hi 100% còmoda ha de passar un temps. Tu ara estàs en aquest camí però has de tenir paciència i no forçar-te. Intenta fer activitats que et motivin o busca coses que t'agradi fer per intentar passar aquesta època d'adaptació el millor possible. Ja veuràs que d'aquí un temps, quan estiguis millor miraràs enrere i t'adonaràs de com han canviat les coses!
Ves pas a pas i sense forçar-te i procura trobar algú a qui puguis explicar les coses que no et fan estar bé. Desfogar-se és molt important quan no estem passant una bona ratxa.
Ja veuràs que mica en mica aniràs estant millor.
Molts ànims i una abraçada gegant!Marina Marull www.interpersonal.cat