TINC PANXAAA!!!!!
Hem dic Paula i tinc 14 anys.
Peso 57-58 y jo cfec que esta be per a la meva edat y altura (per cert faig 1'61) pero tinc una panxa k no m'agrada gens com la puc fer desapareixer alguna ajuda siusplauu!!
Mersi :)
Sara Bujalance

Hola Paula!!
Efectivament per la teva edat i alçada tens un pes correcte. Si que és veritat que de vegades se'ns acumula greix en algunes parts del cos i en les dones els llocs més típics són a les cuixes, al cul i a la panxa.
Et recomano, en primer lloc, que facis exercici. Sovint no n'hi ha suficient amb l'esport que fem a l'institut i és recomanable que també practiquem algun esport extra- escolar. Concretament si vols treballar la zona de la panxa, pots fer exercicis com saltar a corda, sortir a còrrer, fer hula- hop o directament fer abdominals (tot i que això últim és bastant avorrit).
Si menges bé i fas esport regularment, et sentiràs molt millor amb tu mateixa.
Ànims!