UNIVERSITAT! Nervis #ON
Hola adolescents,
Aquest any començo la universitat i estic nerviosa per les noves amistats, ja que sóc molt timida i em fa vergonya coneixer a gent nova. Teniu algún consell? A més a més tampoc se que acostuma a fer la gent, es queden a dinar alla, o s'en van a casa? M'ajudarieu molt si em poguesiu donar consells de com superar el primer dia d'universitat, i m'expliquesiu la vostra experiència.
Moltes Gràcies adolescents. Un petó.
InterPersonal

Hola Mimi!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Jo em prendria aquesta nova etapa com una oportuntiat per aprendre de tu amteixa i sumar gent nova a la teva vida.
La veritat el meu primer dia a la universitat va ser curios. De cop i volta em vaig ajuntar amb una noia, després un grupet,etc...però al cap d'uns dies vaig canviar de grupet....Així vaig anar sumant gent.
A més, tampoc calia fer-hi molt. En que estiguis aprop i demanis com et dius i 4 coses tothom ja està obert a parlar i coneixe's.
No ets la unica en aquesta situació. Ets tímida i moltes coses més! Descobreix la teva part divertida!! Ara tens ls oportunitat!
Eli Aulet
www.interpersonal.cat