Que puc fer?
Hola, Adulescents.
Tinc 13 anys, i tinc els pits molt petits. Tothom es riu de mi, de la meva forma i no hi ha manera de que s'hem creixin!!! Tota les noies de la meva classe tenen pits i sobretot las mes petites que jo (1,2 anys mes petites)
Estic molt preucupada per si no sem creixen, QUE PUC FER?
Salutacions:)
InterPersonal

Hola!! Els tamany dels pits sol ser una cosa que preocupa a moltes noies durant l'adolescència, ja que és una època en que se'ns estan desenvolupant però no a totes al mateix ritme. Per l'edat que tens jo no em preocuparia, cada metabolisme té el seu ritme i segurament el teu és més lent. El creixement dels pits té a veure amb molts factors però els principals són el genètic (com tenen els pits les dones de la teva família) i l'hormonal (ja tens la regla?). El tamany que acabaran tenint els teus pits tindrà molt a veure amb aquests dos factors per tant no t'agobiis que tard o d'hora et creixeran.
El que jo faria és relaxar-me i deixar que el meu cos es desnvolupes al seu ritme, encara és molt aviat per angoixar-te, o sigui que intenta relaxar-te i sigues pacient, més tard o més d'hora arribarà el teu moment!
ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat