I si no m'enamoro?
Hola, tinc un problema que fa que em mengi molt el cap:
Tinc 16 anys i molts dels meus amics i amigues ja s’han enamorat algun cop, jo quan he de pensar en si m’he enamorat, nomes em ve al cap un noi de la meva classe durant d’infància o be un noi que vaig conèixer i encara que ens vam veure poques vegades, parlàvem per WhatsApp i ens vam arribar a liar (vaig estar pillada d’ell quasi un any) però per molt que cregui que em vaig enamorar d’ells se que no es exactament així, es podria dir que mai m’he enamorat de veritat. Això em fa pensar en si demano massa al ‘’buscar’’a les persones per tenir algo amb ells i en si arribaré a enamorar-me de veritat. També em fa pensar en això al no veurem sortint amb cap dels que m’he liat i he arribat a sentir algo per ells, es un tema que em preocupa bastant... i la possibilitat de que m’agradin les noies no crec que hi sigui, perquè m’agraden els nois.
Necessito ajuda siusplau...
Gràcies.
InterPersonal

Hola Triana!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs si t'enamoraras. SI que és cert que depèn també una mica de què esperem de l'amor. A vegades volem que sigui tan fantàstic i qeu l'altre ens aporti tantes coses que fa que mai acabem d'estar satisfets i això pot impedir enamorar-nos.
També a vegades passa que tinguem por d'enamorar-nos, perquè tots sabem que a vegades l'amor fa mal, però moltes vegades surt bé també i per tant ens hem d'arriscar i esforçar-nos perquè funcioni quan estem enamorats.
I a vegades simplement és que no coneixem prou a qui tenim davant, o que simplement hem de viure i disfrutar del que tenim i confiar en que tot arriba!
Disfruta!
ELi Aulet www.interpersonal.cat