L'amor...
Si us plau , abans de res que sigui anònima .
A veure ... Aquest any el , a vingut a la meva classe , jo ja li coneixia des de fa temps , però va ser l'any passat quan vam començar a tenir més relació , total, que sempre estem parlant , i la veritat , NO són imaginacions meves, a classe , no deixem de mirar-nos , ell també , i de vegades doncs em sento , ' genial' , perquè m'agrada que em miri , em sento especial .
Bé, jo a principi de curs , o setmanes després li vaig dir que em molava , no em sentia malament, ni em feia vergonya dir- , total, no ha canviat la nostra relació seguim igual de bé , o potser millor .
A vegades em ve per darrere i es recolza en la meva espatlla , o des de la seva cadira em mana petonets , o coses així super tendres , però un de classe em va dir que s'anava a liar-se amb una , però al final no , perquè no volia i tal, i bé, diuen tot que no em i
nterado molt bé, que estan normal, com de rotllo , però sense veure ni liar-se ni res .
L'únic que fa ja un mes o així , li vaig dir que si jo li mmolaba , i em va dir que era alguna cosa estranya , i llavors jo estava contenta , però un dia estavem parlant per WhatsApp , i llavors parlem , i no sé per que va ser em va dir que no , que era alguna cosa estranya , però que no li molava , i buah , aquesta nit el passi fatal , però fATAL , no deixava de plorar , perquè només m'han agradat 2 nois de veritat , i amb aquest pensava que podria arribar alguna cosa, en aquest moment volia morir-me per almenys que pensés en mi.
La cosa és que Jafa , em va dir això , i no sé si té alguna cosa amb l'altra , a mi em tracta super bé , és super afectuós , sempre em ve darrere meu, però no al '' que aclaparament '' , però no sé no em vull fer il · lusions , però bf : c
Bé, gràcies per tot, ajuda plis , ... Sou els millors !
InterPersonal

Hola! a vegades fins i tot a nosaltres que som psicòlogues ens costa entendre a les persones. Aquest noi sembla que et dóna mil senyals que està per tu però quan li preguntes llavors es tira enrere... és estrany no? Ell ho reconeix que és una cosa estranya però no n'acabem de treure l'entrellat de tot plegat. Ja que veig que a tu no et costa parlar-li clar, hauríem d'aprofitar i parlar-hi més profundament, és a dir: tu li has deixat clar que t'agrada, però no acaba de ser clar amb els seus sentiments, doncs ho harem d'esbrinar. Per què no hi parles? Però si et torna a dir que és una cosa estranya, pregunta-li què vol dir amb això. Intenta ser més directa i si alguna cosa no et queda clara insisteix fins que l'entenguis de veritat. Fins que no aclareixis això no sabràs què sent ell i et farà ballar el cap. Això si, si vols que sigui sincer tingues clar que potser el que et dirà no t'agradarà, però sempre és millor saber la veritat que viure enganyada no?
Molts ànims!!Marina Marull www.interpersonal.cat