Això solament em pot passar a mi 💞💞
Hola, aquest no es el primer cop que escric, però serà basant més llarg.
A veure.
Jo, una noia de 14 anys soltera, tinc un grup d'amics peculiars. Diguem-hi que entre nosaltres parlem amb qui tonteja qui, qui ens agrada i les típiques coses d'Adolescents.
Jo porto enamorada del mateix noi fa dos anys, però aquesta es un altre historia.
A aquest amor impossible li vaig posar un mote (al estat del Whatsapp) i al poc temps tenia a tots els meus amics preguntant qui era.
Jo no deia res.
Però amb el temps lis vaig dir a uns cuants.
Al meu grup d'amics hi ha un noi que portem junts des del jardí d'infants, pero feia bastant que no parlàvem. Pero aquest estiu hem parlant bastant.
Ell em demanava consells per un lio de verano, y jo lis explicava els meus a ell.
Aquest mati li he dit que ja tornava al poble i m'ha dit que habia quedat amb el seu lio, pero abans del seu lio m'havia promès que desfaria tots els seus plans per que quedessim tots. I llavors li Je dit que tambe podíem quedar el dia següent. I m'ha dit que tambe habia quedar amb el seu lio.
Llavors, a mi aquest nen no m'agrada, pero soc molt lleial a les promeses i ell habia promès una cosa que no pensava complir. I ell m'ha dit que jo no hauria desquedat amb el meu lio per quedar amb ells. I jo li he dit que si.
Ara el meu problema es que aquest noi sap qui m'agrada perque li vaig dir fa un temps.
Pero el principal problema es que, avui m'he canviat la foto de perfil del Whatsapp i m'ha enviat un missatge dient: "Alaa. Ets tu la de la foto?" I jo li he dit "Tu que creus??" I m'ha dit "es que no et recordava tan guapa". I em diu "una pregunta; vols sortir amb mi?" I m'he quedat amb la cara blanca. Uns segons després ha dit "nono, la pregunta es ...??" I m'ha preguntat una xorrada.
El meu problema es que el meu grup d'amics sesta dissolvent perque em canvio d'institut i doncs el únic que em faltaria fos que li agrades a ell, perque ja en tenia un altre al darrere. Jo no el vull perdre, em preocupa molt el tema. Ara mateix els meus amics m'han "mig abandonat. No puc deixar anar als que em queden.
Que faig?!
InterPersonal

Hola La_loka_17!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que sentis certa por al canvi, és natural. Però pots escollir també si pots veure la oportunitat de que a la teva vida es sumi gent. Un nou insitut també és molta nova gent.
No perdras als anteriors amics si els segueixes cuidant i mantenint el contacte. Potser algun si, eprò si realment són importants i valen la pena el que passarà serà que no us veureu tan, que haureu d'enviar-vos wats per quedar i lanificar més els plans,etc. Quan ens fem grans i tothom va fent la seva cal posar una mica més d'energia en planificar quan veure's.
Pel teu amic, no et preocupis massa. Si hi ha bon rotllo sent amics, així seguirà! Ell t'ha expressat els seus sentiments i està molt bé. Si tu no sents el mateix podeu seguir sent amics!!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat