NO PUC MES!
Jo he sigut sempre una noia super extravertida, pero fa poc que els meus pares es van separar i ara ja no ser explicar els sentiments a l'altra gent, com si hagués perdut aquesta virtud. Estic desesperadíssima i no sé que fer, perquè jo crec que ho porto bastant be aixo del divorci, he tret 11 exel·lents i 2 notables, em mantinc en forma i menjo normal i sa.... També estic bastant depre perquè ara els meus pares diuen que estic madurant i ara m'adono que no tinc cap amic de veritat... Ames odio a mort a la meva mare... i desde que es van separar nomes pensa amb ella i ens fa xantatge emocional. En definitiva... estic fatal. I ara m'obssessiono molt facilment amb actors de Hollywood com Sam Claflin, Josh Hutcherson, els dos protas de Crepusculo... I estic passota i jo no soc aixi.
Ja sé que son molts aspectes per respondre però gracies per tot!
InterPersonal

Hola Grapfenstruc!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Entenc el que expliques, i com et deus sentir...és un moment complicat . Acceptar la separació dels pares és dur. Si, ho portes bé, perquè com dius et cuides i et responsabilitzes de les teves obligacions, però a l'hora és natural que et sentis diferent. AIxò no vol dir que no siguis tu mateixa, sinó que estas en un moment de dol per la família que s'ha trencat i canvis, i per aquesta raó et sents passota. El passotisme també és indicador de que estem en un moment complicat. A més, és cert que també estàs madurant i aprenent molt de tu mateixa i de com funciona la realitat a vegades.
Dóna't temps! Tot es posarà a lloc. Us heu d'anar adaptant tots a la separació i aniràs veient que si cuidan-te tal com fas i descobrint amb qui et sents a gust aniràs trobant gent amb qui compartir experiències, confiar i divertir-te.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat