El meu novio (l'estimo peroo9ooo)
Fa mes o menys 2 mesos que surtu amb un noi, ell es carinyos, divertit, em tracta molt be...es fantastic. L'unic problema esque fa pudor a suat (l'axella), l'estimo i pel meu be (i el seu) vui dir-li, ja que li tinc molta comfiança.
Com li puc treure el tema? Com li dic sense que s'ofengui?
InterPersonal

Hola narniacity!
Sabem que a vegades parlar sobre aquests temes incomoda una mica i es necessita tenir molta confiança per treure el tema. La nostra recomanació és que busquis un moment de tranquil·litat on estigueu tots dos sols i li puguis dir que últimament has notat que a vegades li fa pudor de suat l'aixella. Proposa-li alguna solució i digues-li que tu mateixa pots ajudar-lo a buscar-la: aneu junts a comprar algun desodorant, per exemple.
Una cosa que et pot ajudar abans de dir-li és: posa't en el seu lloc i digues-li com t'agradaria que t'ho diguessin a tu, de manera que no et facin sentir malament ni t'ho prenguis com una ofensa sinó com una ajuda. Sovint posar-nos en el lloc de l'altre ens ajuda a tenir més tacte i dir les coses de forma més respectuosa!
Esperem que la vostra relació segueixi tan bé com fins ara!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per consultar-nos!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat