amooor
Hola, tinc 14 anys i m'agrada un nen un any més petit que jo, el cas es que ell no es fixa amb mi faig el possible per intentar-ho fins i tot li vaig fer un text de amor que me´l va contestar super bé.No sé que fer ja fa més de 2 anys que l'estimo però tot segueix igual poder abans si passava més de mi però ja no ser que fer e parlat amb les meves amigues i diuen que el millor es que li demani per sortir però ser que em dirà que no a més soc olt vergonyosa i no se que fer... Ajudeu-me siusplau que puc fer perquè per fi es fixi amb mi?
InterPersonal

Hola alien28!
El que tenim clar és que si ens quedem com estem les coses probablement no canviïn i segueixis amb el dubte de si ell sent el mateix que tu o no. Ens expliques que li vas escriure un text d'amor i que te'l va contestar super bé! :) Això és bon senyal, no?
Posa en una balança els pros i contres de dir-li què sents i de preguntar-li si ell sent el mateix que tu. La por que tots tenim en declarar els nostres sentiments és el no ser correspostos, però és el risc que s'ha d'assumir si volem que passi alguna cosa. Una altra opció que tens és "investigar" a través d'algun amic o amiga en comú si a ell li agrada algú, per exemple.
La millor manera perquè es fixi amb tu és seguint sent tu mateixa! Si s'ha d'enamorar de tu, aquesta és la millor carta de presentació. Prova de tirar-li alguna indirecta a veure com reacciona, torna-li a escriure una carta d'amor... busca coses diferents per anar esbrinant si la vostra relació pot funcionar o no!
Esperem que us vagi mooolt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat