Vaig al gimàs però no m'aprimo
Hola! Tinc un petit problema. Sóc molt alta, 1.78 crec, i peso 70 kg.
Vaig molt al gimnàs, 3 cops per setmana, a fer sessions de tonificació, però no perdo pes, al contrari, en guanyo. Guanyo molt múscul però no perdo allò que hi ha a l'abdomen que tanta ràbia fa.
Que podria fer?
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola LAuRA!!
És genial que facis esport 3 cops per setmana, és el que recomanen tots els experts.
Si tot i fer esport i menjar sa i equilibrat (i 5 cops al dia) no perds pes, és perquè no n'has de perdre. El cos és molt intel·ligent i es regula segons les seves necessitats. Efectivament ets una noia alta i per tant el pes que tens és normal i correcte. De totes formes si vols treballar parts del cos com l'abdomen, podries practicar exercicis com saltar a corda, fer hula-hop o abdominals. Al còrrer també es treballa la zona de l'abdomen. També pots preguntar a algun entrenador del gimnàs que et recomani alguns exercicis que puguis fer allà amb les màquines que tenen.
Molts petons.