M'han agafat fastic
Hola,soc nou a "adolescents" acostumu a mirar tot el portal pero desde fa un temps tinc ganes de preguntar un parell de coses. L'estiu pasat vaig coneixer tres noies del poble del costat a les festes locals. Ens vem caure be pero cuan ens vem coneixer millor jo hem vaig acabant enamorant de 2 d'elles. Eren amigues i la cosa no va acabar be. El que pitjor hem va sentar es que les dos hem seguien el rotllo hem van convidar a un concert de Txarango molts mesos despres d'havernos conegut. Finalment vem deixar de parlar elles i jo. Vaig acabar sent l'amic pagafantes. Tots reien de mi. Pero la cosa que mes rabia hem fà es que un any despres d'haverles conegut a les festes del seu poble les he vist. Evidenment les burles de pagafantes elles les sabien ja que amics meus son del seu grup pero el que no vaig poder creure va ser que despres d'haber viscut moments junts i d'haber tingut una bona relació la sensació que he tingut es de que hem tenen fastic. Una d'elles esta clar que amb mi es molt falsa. I l'altre queda clar que hem te fastic. El problema es que la societat i el grup d'"amics" ja que pocs ho son en realitar no deixa de recordarme aquest problema del pasat que es molt importamt per mi. Ho vull oblidar pero no puc. Inclus penso que segueixo enamorat d'una d'elles. Vull intentar alguna cosa pero es impossible. Aixo es un breu resum pero aquest any i aquest tema que ha durat tant m'ha cremat molt. Dintre de poc les tornare a veure i vull que la imatge que tenen desaparegui pero no ho veig clar...
(No se si m'he pasat amb la llargada pero gracies!!! )
InterPersonal

Hola Biker&Trailer!
Benvingut al Consultori d'Adolescents.cat i moltes gràcies per escriure'ns! Entenem com et sents. Has parlat amb els teus "amics"? Per què no els hi expliques com et sents i que aquests comentaris et fan mal?
La nostra recomanació quan les tornis a veure és que siguis tu mateix i que no permetis que els seus comentaris et facin sentir malament. Si elles no et respecten o sents que no t'estan tractant bé, allunya't i relaciona't a les persones que realment valgui la pena.
Sabem que és dur veure que gent que per a tu era important t'ha decebut i no eren el que realment semblava, però treu-li la part positiva, sort que t'has adonat!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat