TING UN LIO QUE NO ME CLARU
hola soc la Gloria, ting 18 anys. Portu uns dias que mentres feig testos de lautoscola posu music i avui me sortit de cop una canço k em va dedicar el meu ex. i me posat a plorar i una mca de malallet. Que tindria de fer, dirli el meu novio lu k a pasat? perla em el meu ex i dirli que encara el trobu a falta?
Neccessito consells, ADOLESCENTS
InterPersonal

Hola Fresita,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Abans de fer cap pas, el que et recomanem és que tu tinguis clar quins són els teus sentiments. És possible que t'hagis posat a plorar perquè el trobes a faltar, o bé perquè hagis recordat tot el dolor que vas passar amb la ruptura... A vegades el nostre cor reacciona tard i apareixen les emocions de tristesa quan menys ens ho esperem.
Quan sàpigues què sents per cadascú d'ells, llavors potser serà moment d'actuar en conseqüència i parlar amb qui correspongui.
Però primer dóna't uns dies per situar-te emocionalment, d'acord?
Una abraçada!
Servei Consulta Jove
www.consultajove.cat