El noi que m'agrada
L'any passat em vaig fer amiga d'un nen i ens ho passàvem d'allò més bé, els dos. Ens vem fer molt amics i jo em vaig enamorar d'ell. Al cap d'uns dies li vaig dir i ell es va enfadar tant que mai més em tornat a ser amics. Què puc fer per recuperar la seva amistat?
InterPersonal

Hola!!! Carai quin mal tràngol que deus haver passat... aquestes coses a vegades passen, però no són gaire agradables. Per què creus que es va empipar tant aquest noi? Et va dir alguna cosa? Potser es devia sentir enganyat, pensant-se que eres una bona amiga i quan li vas dir que t'agradava es va espantar... Encara t'agrada? Si vols recuperar la seva amistat és important que tinguis clara la resposta perquè puguis ser sincer amb ell des del primer moment, si vols ser la seva amiga de nou però encara t'agrada ell ho ha de saber, ja que potser el que relament vols és recuperar-lo per intentar conquistar-lo, però si realment ja no t'agrada i l'únic que vols és ser la seva amiga també li has de dir. Sigui com sigui hauràs de parlar amb ell i explicar-li el que sents i el que vols ja que ell necessitarà saber-ho per decidir si reprendre l'amistat o no.
Molta sort!Marina Marull www.interpersonal.cat