Estic conectada amb el noi que m'agrada?
Doncs fa un any que parlo amb un noi que ens agradem, pero en l'ultim mes quan parlem pel whatsapp molts cops diem el mateix, per exemple estem parlan sobre algo i a la vegada enviem un missatge dien m'agraden les galetes, que fas, o algo aixi saps... avui jo he anat amb me mare a parlar i ell a la dutxa i al agafar el mobil i posar jastic al mateix moment els dos em ficat "jastiic" ens em ficat a riure perq ens passa molt... que vol dir aixo? "Alma gemela" que diuen o que?? Mersiii!
InterPersonal

Hola Gemma,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Nosaltres no sabem si esteu connectats o no, però el que està clar és que la vostra amistat ha arribat a un punt de complicitat en què us coneixeu molt i us heu anat adaptant l'un a l'altra.
Les persones som molt plàstiques i ens comportem diferent segons amb qui estiguem. Segurament vosaltres dos heu construït aquest llenguatge després de passar tantes hores junts (ni que sigui parlant per whatsapp), i sense adonar-vos-en, heu anat canviant algunes expressions o maneres de dir les coses, per adaptar-vos més a l'altra.
No sabem si hi ha alguna força o energia que us hagi connectat (tot depèn de les creences de cadascú), però està clar que actualment la vostra amistat gaudeix d'un nivell molt elevat de complicitat i que, qui ho sap, potser pot arribar més enllà si tots dos voleu...
Una abraçada bonica!
Laia Sala
Servei Consulta Jove
www.consultajove.cat