Em veig molt lletja
Hola, tinc 13 anys, a la meva classe hi ha una nena que sempre l'insulten(ogro,topo,bicho...).Fa unes setmanes que em sento com ella, un nen ma dit que soc un "ogro"...:'( em marginen... Nose que fer...em miro a les fotos i soc orrible...
InterPersonal

Hola! Si tu mateixa et desprecies, la resta de la gent també ho farà. Has dintentar valorar-te més així el que et puguin dir no et farà tant mal. Pensa que com més et menyspreis, més et costarà començar-te a valorar com cal. No hi ha ningú perfecte per tant comença a mirar-te amb uns altres ulls i observa quins són els teus punts forts, per poder-los potenciar. No pensis en el teu cos com una cosa global, sinó com una suma de parts, així podràs diferenciar entre les parts que t'agraden i les que no. I no esperis que siguin els altres els que ho facin, ja que el millor és que siguis tu mateixa qui es valori i s'accepti tal com és.
Segur que tens moltes coses del les que sentir-te orgullosa però ara no les veus, comença a fer una llista i sigues positiva així aconseguiràs veure el millor de tu mateixa!
Molts ànims! Marina Marull www.interpersonal.cat