no engordo i vull engordar..
hola, soc una noia i tinc casi 15 anys, medeixo 1.60 y peso 43kg, desde petita he sigut una nena molt prima i mai he aconseguit engreixar, m'agradaria engreixar 5kg però s'em fa impossible ja que fagi el que sigui no engreixo.. alguns consells no m'anirien mal, gracies!
Sara Bujalance

Hola Kmbkmb!!
El nostre físic depen de diversos factors, sent el més important el genètic. Això significa que cadascú tenim una constitució física diferent. Hi ha persones que són més baixetes i primes, altres son altes i primes, altres tenen més tendència al sobrepes, etc. Igual que no podem triar l'alçada que volem tenir, amb la forma del nostre cos passa el mateix.
Dius que de petita sempre has estat una noia prima i tu mateixa ja has comprovat que és impossible engreixar. Per què? Doncs perquè la teva constitució és així i contra la genètica no hi podem lluitar.
De totes formes és important que sàpigues que és igual de necessari que t'alimentis d'una forma correcta (menjant de tot i variat), com que facis exercici. Al contrari del que pensen moltes persones fer esport no serveix només per aprimar, sinó que a les persones de constitució prima us ajuda a muscular i augmentar una mica el volum corporal.
La clau de tot: acceptar-te tal i com ets i seguir un estil de vida saludable!
Petons!!