No trobo cap solució..
Tinc un gran problema! Fa 7 mesos que tinc parella, la meva mare no em deixa fer coses amb ell pel simple fet de que no li cau bé.
Comenso a estar una mica farta d'ella, ja que nomes fa que tractar-me com una nena petita(Tinc 17 anys). L'altre dia vaig sortir i vaig fer tard perquè volia estar amb la meva parella, la meva mare s'ha tornat boja i m'ha castigat amb un munt de coses...No trobo solucions. Que puc fer?
Moltes gràcies per la vostra ajuda!!
InterPersonal

Hola sara98!
Li has preguntat a la teva mare què és el que no li agrada de la teva parella? Has de tenir present que les mares volen el millor per les seves filles i que pateixen pels seus fills. Parla amb ella amb tranquil·litat i deixa que t'expliqui com ho veu ella i explica-li tu com et sents amb aquesta situació. No es tracta de que discutiu i us torneu a enfadar sinó que amb tranquil·litat parleu del tema i intenteu trobar una solució.
També podries presentar-li la teva parella a la teva mare, proposar-li de dinar un dia els tres junts, d'aquesta manera li dónes l'oportunitat de que pugui conèixer-lo millor i vagi guanyant en confiança, què et sembla?
Esperem que vagi tot molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat