el meu idol
Hola, necessito ajuda
Desde fa com a 3 anys mes o menys, estic enamorada d'una persona, ell m'ha ensenyat que sempre has de ser fort i perseguir els teus somnis, quan estic trista, ell em fa sentirme bé, però no lostre no podra ser mai, perquè ell és famós, és en Justin Bieber, si, potser penses q soc una cria inmadura que s'enamora d'un noi que ni la coneix, bé potser és veritat, pero el que sento per ell no ho havia sentit mai per cap altre persona. Jo necessito abrassar-lo, tocar la seva pell, sentir a seva olor, pero els meet&greet són massa cars i no puc pagar-los. Cada dia estic més trista perquè penso que mai el podre coneixer, que mai sabra qui soc i aixo em posa molt malament i ja no se que fer, potser penses que es una xorrada, però no ho és, ell es el meu idol i el meu primer amor, no em puc oblidar d'ell que puc fer per no estar malament? Ajuda siusplau(poseu-ho en anonim pliis).
InterPersonal

Hola!! això que et passa és normal, no pateixis, no ets la primera que s'enamora del seu ídol, ni seràs la última t'ho asseguro. Això si, has de ser realista. És bastant improvable que acabis estant amb ell, no et vull desil·lusionar, però no m'agradaria que la teva passió pel teu ídol et privés de viure la teva pròpia vida. Evidentment que pots somiar amb ell i desitja-lo, però alhora has de poder relacionar-te amb la gent que t'envolta i que que tens a l'abast. SEgurament això et farà sentir millor perquè tard o d'hora coneixeràs algun noi que t'agradarà i amb qui podràs començar una bonica història, si només destines les teves energies a idolatrar en Justin potser no te'n quedaran pels nois que tens més a prop i que ara segurament ni tan sols veus. O sigui que intenta obrir els ulls al món que t'envolta per començar-lo a disfrutar.
Ànims! Marina Marull www.interpersonal.cat