soc lesbiana i tinc novio
hola adolescents, necesito ajuda.
soc una noia de 16 anys que bueno fa com un any i mig que tinc novio, i el cas esque melestimo molt pero jo ja se que no soc del tott sincera amb mi mateixa, es a dir desde fa mesoso que sorryia amb ell em vaig adonar
que els tios no magradavan, si no que em molave les ties, pero esque em sento fatal perque avera no enganyat al meu novio, perque el que hem viscut ha sigut especial, pero nose.. poder he canviat, i ja no em molen els tios? estic casi segura de que si, soc lesbiana. i nose si deixarlo, pero no vui, li fare mal. es considderaria que lhe enganyat? que he sigut una mantidera? una falsa? soc una cabrona? he estat un any amb ell i buf em vui morir, hi ha una noia de la meva clase que es lesbiana i ma demanat lio, em vaig plantejar dirli que si, per experimentar, pero nose estic molt malament, no tinc res clar , tinc una depresio que es massa...
InterPersonal

Hola nenanea!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Si ja no sents el mateix pel teu nòvio no és just que estiguis amb ell per por a fer-li mal, no creus? És inevitable que quan trenquem una relació que ha estat important per a nosaltres ho passem malament durant un temps. Si segueixes amb ell però tu no estàs bé és probable que amb el temps la relació se'n vegi afectada també. Per tant, valora si realment vols seguir amb ell o és millor que ho deixeu estar.
A vegades podem tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual, i això passa freqüentment durant l'adolescència, i és del tot normal. Així que no t'atabalis! Nosaltres no podem saber si ets lesbiana o no, has de deixar que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc. De mica en mica ho aniràs descobrint i aniràs posant nom al que sents i per qui ho sents.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat