Desproporció corporal
Hola, tinc un dubte gegant sobre el meu físic. Jo practico hockey herba i faig molt esport, i acostumo a engreixar les cames i ademés les tinc musculades. Medeixo 1.64 i peso 54 kg (fa un parell de mesos pesava 52 kg). El cas és que vull tenir les cames més proporcionades al meu cos, és a dir, més primes. Tinc la panxa molt plana i se'm marquen una mica els abdominals. Tothom em diu que la meva constutició és així i que mai podré estar prima de cames... Però clar, tampoc és això el que vull. Simplement demano unes cames normals... M'engoixa molt aquest tema. Ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola A.D.
Sento dir-te que tenen raó quan et diuen que la teva constitució és així. Cada persona tenim una constitució i genètica diferent i és per això que no podem "escollir" el cos i el físic que volem tenir. Cadascú és com és depenent sobretot de la genètica i també de l'estil de vida que porti. Pel que dius tu fas molt esport (que fa que estiguis musculada i inclús tinguis abdominals!!), però no hi ha trucs màgics per poder fer que una part del teu cos s'aprimi. No podem moldejar-nos... Com que no podràs fer res per aprimar les teves cames, només puc recomanar-te que no triguis més en acceptar-te tal i com ets i en agradar-te, ja que així tindràs una bona autoestima i seràs més feliç. És injust per tu que et capfiquis en intentar canviar una cosa que no podràs, per tant no t'angoixis gens. Hem d'aprendre tots a estimar-nos i a no ser tant crítics amb el nostre físic!
Molts petons guapa!