Em vull aprimar
holaa!!!
Voldria k em donguessiu algun consell per aprimarme k no sigui fer esport i menjar ekilibrat.
Ja k aixo bo serveix per res.
Peso 50 i medeixo 1,69 i les meves mides son: 94-63-89.
I no vull k em digueu k estic be de pes i blablabla...
Adeuuu!!!
Sara Bujalance

Bon dia SMDunia.
Em sap greu però no puc dir-te res que no sàpigues...
Pel que dius sembles una noia espavilada i intel·ligent, per tant et recomano que no acabis caient en els paranys que hi ha relacionats amb aprimar. La única forma de tenir un cos saludable és tenir un estil de vida que ho sigui; això implica menjar equilibrat i 5 cops al dia i fer esport. No hi ha cap altre truc ni solució miraculosa.
A més, pel que dius el teu pes és correcte, inclús tirant a la primesa perquè ets una noia alta. No et cal aprimar i pensa que si el teu cos no aprima és perquè no li cal! Segurament el que et passa és que ets massa exigent amb tu mateixa, però és important acceptar-nos tal i com som per tenir una bona autoestima i entendre que el cos i el pes que tenim està molt influenciat per la genètica i contra la genètica no s'hi pot lluitar... A banda de tot això, t'estàs desenvolupant i estàs creixent o sigui que el teu cos anirà canviant a mida que passin els anys.
Has d'aprendre a estimar-te tal i com ets i a no ser tant crítica amb tu mateixa. Quan et tornis a mirar al mirall, estima't més. Ànims i molts petons.