Cara vermella
Que puc fer per no posar-me vermella a classe? Quan estic a classe i em toca parlar sempre em poso vermella o quan parlo amb els meus pares de coses del cole, de nois...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. La veritat és que la resposta no és fàcil!! Posar-nos vermell és una resposta del nostre cos involuntària! I epr tant, no la podem controlar. El que passa és que si qeu podem controlar el què et passa quan saps que et poses vermella. Ho vius molt negativament? per quin motiu? El que més funciona en aquesta situació és que enlloc d'intentar no posar-t'hi, t'acostumis a posar-t'hi!!! Com més lluites per no posar-t'hi, més difícil és aconseguir-ho, ja que és una resposta espontània! Un truquillo és dirigir l'atenció al que estàs dient o al que t'estàn dient, sense posar atenció a que estàs vermella. Com més importància li dones, més guanya el posar-se vermell. Un altre truquillo és dir en veu alta: estic nerviosa,m'incòmode parlar d'aquests temes, etc. Quan diem que estem nerviosos en alt, automàticament ens anem relaxant. Ja no tenimr es a amagar! T'animo a que ho provis!! Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat