Pufff peso molt
Hola,
Tinc 13 anys, medeixo 1'61 i peso 75 kg, vull baixar de pes però no se com!!
Em podries proposar una dieta o exercicis o beguda per baixar de pes?
Una abraçada <3
Sara Bujalance

Hola Anonima02!!
Més que proposar-te una dieta, el que et recomano es que facis esport. Els experts diuen que hauriem de practicar entre 2 i 4 hores d'exercici intens a la setmana, a part de tenir un estil de vida actiu en el que ens moguem (em refereixo a pujar per les escales enlloc d'agafar l'ascensor, anar caminant o en bici als llocs en canvi d'agafar l'autobús, etc).
Quan parlem d'exercici intens ens referim a fer algun esport com per exemple ciclisme, sortir a còrrer, apuntar-te a un equip de bàsquet, volley, futbol,... Fer piscina també va molt bé ja que mous totes les parts del cos.
Malauradament no existeixen miracles i la clau és en tenir un estil de vida saludable. Respecte a l'alimentació no existeixen dietes "miracle", sinó que s'han de fer 5 àpats al dia i menjar variat i saludable (fes un cop d'ull a la piràmide alimentària). Igual que no existeixen dietes miracle, tampoc existeixen begudes ni productes que serveixin per això.
De totes formes si tens dubtes sobre l'alimentació, et recomano que puguis consultar-li al teu metge de capçalera. Allà segur que et podran ajudar (el metge o la infermera) i donar consells sobre el que et va millor i el que no.
Una abraçada.