Problema amb una parella
Hola bona tarda,
Mireu us vull comentar una cosa que em va passar fa un bon temps. UN dia vaig anar de marxa amb uns amics a una discoteca del meu poble, i quan va acabar la disco ens en vam tornar cap a casa i pel meu costat va passar una noia molt guapa amb el seu novio. De sobte em vaig girar per mirar a la noia i el novio d'ella s'em va rebalar dient-me que que mirava. I jo crec que aixo no m'ho hauria de haver dit perque soc lliure de fer el que vulgui.
Gracies per atendrem
InterPersonal

Hola Igor,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Evidentment que ets lliure de fer el que vulguis! Però hi ha un límit: el respecte cap a l'altra persona.
Rumia si vas ser respectuós amb aquella noia o no, de manera que així podràs valorar si la reacció de la seva parella va ser una reacció exagerada o bé una manera de defensar-la. Però finalment, qui té l'última paraula en aquella situació és la noia, no creus? És ella la que ha de dir si es va sentir violenta amb la teva mirada o no, i si li va molestar que el seu xicot reaccionés d'aquella manera (però això ja és un tema de parella, no?)
Una abraçada!
www.consultajove.cat