JM
Bondia, primer de tot, vull dir que aquesta consulta no es per una cosa específica, es per poder comprende una mica el que em succeix...FA 23 dies dintre de dos minutos que coneixo a un noi, no son novios oficialment pero es una cosa semblant. Avui li he escrit una carta perquè no comprenia perquè jo li podia fer la cobra a l'hora de que m'intenti donar el primer peto, que també sería el meu primer peto. Un dels seus amics qué l'ha vist just despres de que llegís la carta m'ha dit que estava extrany i li he explicar una mica per sobre, llevors voldria que m'ajudesis a comprender el que he dit a la carta per poder seguir endevant amb la relación d'una manera mes clara, aquesta es la carta:
Hace ya 22 días que lo conocí, bueno, que hablé con el por Whatsapp. Hemos quedado una vez solos y otra con sus amigos. Quiere besarme.
Tengo tantas ganas de que eso pase... Pero, tengo miedo de que en el momento en el cual se acerque a mis labios para cumplir mis sueños me aleje de él. Sería mi primer beso, e imaginármelo me da una sensación muy placentera, la cuál debería de multiplicarse por un millón en el acto. Y tengo ganas de que suceda, sentir esa sensación y saber que él la siente conmigo, pero soy tan extremadamente idiota que cuando estoy nerviosa no puedo actuar, no puedo pensar claramente y me defiendo huyendo de la situación. Y no quiero huir de esa situación, me gusta mucho y le tengo demasiado cariño para hacerle daño. Además, sé que esquivar ese suceso no solo le haría daño a él; me haría daño a mí arrepentida de no haberme enfrentado al acto para poder sentir aquello que siempre he querido sentir, y lo peor es qué también haría daño a la relación y odiaría que esto sucediera.
Necesito estar a su lado, y es horrible pensar que por mi culpa no pueda ser, que por culpa de que mis padres no sepan nada esto se pueda ir a la mierda. Y sobretodo darme cuenta de que algún día se lo tendré que explicar si quiero ser feliz con él....
Gracies per llegir aixó, i espero que puguis informarme una mica del que em succeeix, molts petons💋💋
InterPersonal

Hola Azeta,
Gràcies per escriure'ns i confiar en nosaltres. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La teva carta reflecteix molt bé algunes pors que tenim. A vegades tenim tantes ganes d'aconseguir una cosa, que ens fa por que quan l'hàgim aconseguit, ja no li donem valor.
És natural tenir por davant la incertesa, no passa res. A vegades la por és un avís que estem anant massa ràpid, i d'altres és un petit repte a superar. Dóna't uns dies per saber quin tipus de por. És possible que necessitis una mica més de temps, demana-li a aquest noi i veuràs com ho respectarà. Deixa que flueixi la vostra relació, no la forcis, i tot anirà bé.
Una abraçada!
www.consultajove.cat