Que passa si mejo guten si soc celiaca?
Hola, soc celiaca desde fa molt temps. He seguit la dieta desde que m'ho van dir. Però la cosa es queja estic farta de fer la dieta, farta d'aguantar mirar a les altres persones com es mengen el seu entrepà tant de gust. Si deixo de fer la dieta em podria posar molt malalta? Els meus simptmes eren que no creixia i no m'engreixava. Se que em diras que no ho faci, que es una tonteria, pero estic passant per una epoca dificil i... Espero que em puguis ajudar.
Sara Bujalance

Hola Alba,
Efectivament si ets celíaca i menges aliments amb gluten et poden sentar molt molt malament i que el teu cos tingui una reacció al·lèrgica. Entenc que sigui molt complicat veure com els demés mengen aliments que tu no pots, deus sentir molta enveja. De totes formes cada cop hi ha més aliments que estan fets sense gluten, i inclús hi ha establiments on només venen productes sense gluten. Ves-hi un dia i veuràs que hi ha moltes coses boníssimes.
Pensa que amb aquesta intolerància hi hauràs de conviure tota la vida, poc a poc t'aniràs acostumant a que no pots menjar de tot, però si que és important que també gaudeixis amb el que menges. Pel que dius del pa, existeixen unes màquines que es diuen panificadores que serveixen per fer-te el pa a casa; podries fer-te el teu propi pa i així menjar entrepans com els teus companys de classe.
Molts ànims Alba.