Soc "emo" i no m'exepten
Hola adolescents,
Soc una noia que em considero "emo". Fa molts anys que o soc, pero ultimament o estic demostran tan física com psicologicament. Cuan vaig pel carrer, la gent que pasa pel meu costat emb mira amb una cara molt extraña, com si fos raro veure a una noia d'aquesta tribu urbana, els meus pares i la meva familia no m'accepta, diuen que normal que no tingui molts amics, que les meves pintes no son molt normals.
Jo la veritat soc emo per que sento en el meu fons que pertanyc a aquesta tribu. Molta gent es pensa que ser emo es simplement el fet de tallarse, pero no es res d'aixo. Ningú m'exepta, sempre igual, o m'insulten o em peguen per ser com soc i no se que fer per a que m'exeptiguen.
Que puc fer??
Moltes gracies per l'ajud:3
InterPersonal

Hola Xiki,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenem la teva situació, però tu no has de fer res per ser acceptada! Cadascú té la seva forma de ser i no hem de canviar per agradar als altres. Si algú t'estima i et valora, ho farà tal qual ets. No ets menys persona perquè vesteixis d'una determinada manera. Tots tenim les nostres aficions i el nostre estil amb el qual ens sentim identificats. Tingues clara aquesta idea, d'acord?
Ara bé, si t'insulten i et peguen, ho has de dir a algun adult! Als teus pares, als teus tutors o tutores o algun professor de confiança, perquè això sí que no es pot tolerar!
Una abraçada
www.consultajove.cat