Problem😟
Quant em miro al mirall magradaria ser mes prima no bomito ni res pero nose que fer ja que me mare quant no menjo tan com sempre m'obliga i no es molt agradable sentirme aixi
Sara Bujalance

Hola Lokaaaa!
Totes les persones quan ens mirem al mirall veiem coses que ens agradaria canviar o tenir diferent. Ara bé, de vegades ens obsessionem amb voler estar més primes o més grasses, però tot això no és tant fàcil de canviar. Cadascú tenim el cos que tenim perquè genèticament som així. Hem d'aprendre a acceptar-nos tal i com som i a no ser tant crítics amb nosaltres mateixos.
Si la teva mare quan veu que intentes menjar menys s'enfada i t'obliga a menjar bé, és perquè no necessites aprimar-te. De totes formes la persona que pot dir-te a ciència certa si et cal aprimar o no és el teu metge. Si t'has de quedar més tranqil·la, demana-li a la teva mare que t'acompanyi i li pregunteu a ell/a, a veure què et recomana.