La meva germana abusava de mi
Hola
Un dia estava a clase i a l'escola van dir que un de cada cinc nens/nenes havien patit abus sexual, la meva amiga hem va dir: jo crec que aixo no es veritat o nomes pasa a barris marginals, perque a la taula ara som cinc i crec que cap de nosaltres mai ha patit un abus sexual. Va ser en aquell moment en que vaig adonar que allo que havia dit el nostre professor era veritat, perque creia que jo havia patit un abus sexual.
No se si es del tot veritat aixo que dic, no se si de veritat estava abusant, pero esta clar que aixo no es una cosa bona, perque mai ho he explicat a ningu. Ella devia tenir uns 7 anys i jo uns 4 i cada nit ella es ficava els bolis i els tipex per la vagina, despres m'ho feia a mi i a vegades hem feia mal i li demanava que pares, pero ella hem deia que tranquila i que hem relaxes, a vegades hem feia dormir tota la nit amb els bolis i els tipex dins la vagina. Tambe la meva cosina crec que va abusar de mi, ella tenia uns 10-11 anys quan jo en tenia 4, hem ficava la ma dins la vulva i els dits dins la vagina i hem deia que hem feia massatges i coses aixi. En veritat jo mai vaig plorar ni res i apenes hem queixava quan feien aixo, pero jo vull preguntar si abusaven de mi.
PD: se que hi ha gent que fica consultes aixi i no son veritat, pero us aseguro que la meva ho es.
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva situació.
La naturalesa de l'ésser humà és la curiositat, i la sexualitat és una part de la persona. És natural que els nens explorin el seu cos i el dels altres amb jocs sexuals que, des d'una mirada adulta, ens resulten incòmodes o obscens.
Quan som nens no sabem què és un abús, simplement sabem que allò ens agrada o no ens agrada, i és en l'edat adulta que som capaços de posar-hi nom o de veure-ho des d'una altra perspectiva.
Si tu ho vius com un abús i tens malestar, el més important és que demanis ajuda.
Existeix la fundació Vicki Bernadet:
Una abraçada enorme!
www.consultajove.cat