Sóc lesbiana o bisexual?
Hola! El que tinc és que un amic, vol tenir relacions sexuals amb mi i relació seria també. Però ell sap que jo no la vull i el màxim que li donc és petons a les galtes.
Després, tinc una noia que vaig conèixer aquí al xat i encara que sigui de lluny, és preciosa. Tant com per dins, com per fora. I m'està agradant molt aquesta noia. Però sempre m'han agradat els nois i m'he embolicat amb ells. Mai m'he embolicat amb una noia i estic amb dubtes.
Ella seria per tenir aventures d'amor juntes i anar a poc a poc, però tampoc estic preparada per una relació. Ella ho sap i li he dit. Però clar, ella també té el seu punt de vista que és tenir una relació de parella de veritat. I no només dos persones que s'estimen però no tenen una relació seria, m'enteneu?
I en canvi el meu amic, tindria una relació amb ell però també sap que no estic preparada. Però ell crec que seria tenir una relació i practicariem bastant el sexe.
O sigui... ell em posa, però ella m'enamora.
InterPersonal

Hola Petita!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Sovint la societat o la gent ens pressiona per definir-nos i a vegades ens sentim “obligats” a ficar-nos una etiqueta i dir què som (si homosexuals, heterosexuals o bisexuals). Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
Per tant, si ets bisexual o no, no ho sabem, has de deixar que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc ;)
De moment, no et pressionis i si tens clar que de moment no vols tenir res amb aquest amic, i tampoc no estàs preparada per una relació amb aquesta noia ara mateix, tranquil·la, no cal córrer ni tenir pressa.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat