IDEEEEEAAAS PER MENJAR
Hola jo ja vaig fer una consulta:"No se si em podreu ajudar".
Aquesta consulta no varia molt.
He seguit els vostres pasos però....
No tinc ideeas del que menjar
Preguntes:
1-em podries dir "plats" facils, rapids, saludables per l'esmorzar (de cole i de casa)? Esk a vegades vaig al mercadona i sempre em fixo en les "bolleries"
2- Està be per esmorzar un entrepà amb pa "thins" (es un pa inetral) amb formatge edam i pechuga de pavo amb una miqueta d'oli i per veure llimonada DON SIMON??
Gracies,i molts petonets a tot l'equip<3
Sara Bujalance

Bon dia Strawberry!!
M'agrada que diguis que has seguit els nostres consells, espero que t'estiguin anant bé.
Respecte a la teva consulta, idees per esmorzar te'n puc dir unes quantes:el pa Thins amb oli, formatge i pavo està genial. Jo canviaria la llimonada per un got de llet o si no t'agrada, llet de soja. Resulta que els productes tipus refresc (llimonades, taronjades, coca-cola,...) son per prendre de tant en tant, no cada matí. A banda, també es recomana prendre per esmorzar una peça de fruita (o un suc de fruita) ja que tenen moltes vitamines que són importants per començar bé el dia.
Per no esmorzar cada dia el mateix, també pots canviar el que li fiques a la torrada: alguns dies pots fer mantega amb melmelada, nocilla o altres embotits. Un altre esmorzar molt bo és un bol de llet amb cereals (i una peça de fruita).
Respecte a l'esmorzar de mig matí al cole, el més fàcil es menjar un entrepà (del que vulguis, hem de menjar de tot!!). I si algun dia et ve de gust una pasta o "bolleria", menja-la! De tant en tant està bé.
Una abraçada.