Buit per dins
Hola, soc un noi de 14 anys i no se que em passa. A mi m'agrada fer de tot, vull tenir tots els amics possibles però em quedo a casa i no faig res pk no tinc amics.
Des de que vaig començar l'ESO, he estat molt "borde", molt estupid, molt pesat, i molt avorrit. Estic tot el dia empanat i quan estic amb els companys sempre m'enretiro de la conversa pk no se que dir. Quan em parla algú, no se de que parlar i se'n van perquè soc molt avorrit. No sé que em passa i ja estic fart. A més, sempre estic com empanat i mig adormit per molt que dormi.
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies per la confiança!
El primer que et recomanem és que canviem aquesta actitud i l'opinió que tens de tu mateix. Fixa't com et descrius: "...he estat molt "borde", molt estúpid, molt pesat, i molt avorrit...", no creus que això no t'ajuda massa? És molt important que valoris els aspectes positius que tens, que segur que en són molts, i aprenguis a valorar-los i no fixar-nos tant en allò que no ens agrada tant.
Un cop fet això, valora quines coses pots fer tu per canviar aquelles coses que no t'agraden tant i millorar per tal d'aconseguir aquells objectius que t'has proposat.
Fixa't que si et quedes a casa, difícilment aconseguiràs fer amics. Per tant, busca maneres de conèixer gent, per exemple, apunta't a alguna activitat que t'agradi, d'aquesta manera coneixeràs a nois de la teva edat mentre t'ho passes bé!
Per últim, si tot i dormir les hores que toquen sempre et notes cansat i adormit, sempre recomanem una visita al metge perquè valori que tot està bé i no hi ha cap causa mèdica que expliqui aquest estat.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat