Preguntes
Hola volia preguntarte si estic be, jo no hem vec ni grossa ni prima, pese 57kg i medeixo 1,60/1,61 i jo hem vec be pero el problema el tinc en la panxa perque se q es per factor genetic com la te la meva germana o ma mare pero la vec grassa no se com dir-ho, pero tampoc tinc obsesio de oooh estic com una morsa no vull menjar, jo menjo i faig vida normal.
Una altra cosa q volia comentarte es que tinc 13anys a novembre en faig 14 i tinc bastants granets a la cara i hem senc diferent perque molta gent de la meva edat no en te i hem senc extranya, a mi no hem molesten pero ma mare hem va comprar unes cremes i t9nics per a granets i jo no m'ho vull posar pq crec q marxaran amb el temps.
Les meves preguntes son:
- Hi puc fer alguna cosa per a q disminueixi una mica la panxa?
- Fisicament, estic be?
- Els granets marxaran amb el temps o he de fer alguna cosa?
Gracies😘
Sara Bujalance

Hola marmicer!! M'encanta que diguis que et veus bé!!! Tens un pes correctíssim per la teva alçada, i tot i que diguis que tens un problema amb la panxa, pensa que no tens perquè tenir-la igual que la teva germana o mare. Si que és veritat que la genètica influeix bastant, però no tots heretem les mateixes característiques que la mare o el pare, sinó seriem còpies d'ells, i no és així...oi?
Al que si li has de donar importància és a tenir un estil de vida saludable, ja que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és important (tal com tu dius) menjar bé i variat i també és molt important fer esport. Per exemple, alguns esports que, a més de treballar altres parts del cos, també ajuden a treballar la panxa son: còrrer, fer hula-hop, aeròbic,...
Respecte als granets, dir-te que són molt típics de l'adolescència. És possible que no tota la gent de la teva edat en tingui ja que no tots ens desenvolupem alhora. Hi ha persones que fan el canvi als 12 anys, altres als 13 i així fins als 17-18 anys. És totalment normal tenir granets a la cara. De totes formes, les cremes i tònics per la pell van molt bé, i potser si que ajudaran a que marxin abans. Com tu dius no t'has de preocupar gaire ja que amb el temps segur que acabaran marxant.
Una abraçada!