No se si estic be de pes
Hola, tinc 12 anys i no se si es normal que pesi 38 amb la meva edat em podrias dir si etsa be el meu pes i algún consell perque no estigui tan pendent de el meu pes, no em vec gorda pero el que`passa es uqe em vec molt prima i avegadesem fa fastic mirarme al mirall. Que puc fer?
GRACIES MOLTS PETONSSS!!!!
Sara Bujalance

Hola Anonimaa!!
Dius que peses 38 Kg i que tens 12 anys, però el pes que tenim cadascú depen de molts factors o sigui que jo no et puc dir si està bé o no. El que és realment important és que estiguis bé de salut i et trobis bé. Pensa que estàs en ple procés de creixement i que el teu cos està canviant.
De totes formes si això et preocupa molt, podries comentar-ho als teus pares i anar al metge perquè ell et digui què tal estàs i si has de guanyar pes o si no cal. Els metges són els únics que poden saber aquestes coses ja que tenen la teva història mèdica i són ells els especialistes, que, en cas necessari et podran ajudar.
Molts petons!