Pentinat...(AAAAAAA)
(VULL SER ANÒNIM, I QUE NO SURTI EN LLOC).
Bones,
Vaig al gra: Sóc d'aquelles persones que sempre va pentinada igual, canvio poc sovint de look i sempre vaig de la mateixa manera: amb el cabell solt. Aquest estiu, però, m'he començat a fer un recollit perquè pràcticament l'he passat a la platja i com que no conec a ningú més igual el que pensin...vaig en plan còmode, no se si m'explico.
Coneguts i amics propers m'han dit que em queda "molt bé" i a mi en part m'agradaria portar-lo a l'insti però com que sempre he anat igual se que tothom em mirarà o em deixaran anar algun comentari (són molts anys que porto aquest insti i sempre he anat igual).
A mi m'agrada perquè vaig més còmode però nose si realment em queda bé...Nose si es molt en plan d'estar per casa, piscina..platja (recollit normal amb una pinça, suposo que us el podeu imaginar).
Sincerament no se ben bé perquè us faig aquesta consulta si tampoc sabreu què dir-me però la questió és que m'agradaria portar el recollit però realment se que no ho faré perquè sóc molt insegura.
Tan sols m'agradaria saber si em queda bé, però això vosaltres no m'ho podeu dir, i els meus amics, germana, familiars encara que m'ho diguin no m'ho crec.
Ja se que és tot una mica contradictori, però es un bucle: vull portar-lo/em fa cosa/nose si em queda bé...i acabaré fent el que faig sempre: anant igual.
Doncs això es tot...
Fins un altre.
InterPersonal

Hola 1123!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la confiança!
El fet de viure en societat, fa que ens fixem en les opinions dels altres i els donem més valor que a la nostra pròpia opinió, però això no és just, no creus? Tu ens expliques que a tu t'agrada aquest nou look, que et sents a gust i còmode, i això és molt més important que l'opinió dels altres.
Encara que hagis anat sempre amb el mateix pentinat a l'insti, per què no pots canviar i recollir-te el cabell de tant en tant?
Nosaltres no sabem si et queda bé o no, ja que no podem veure't, però n'estem segures que sí! Dubtem que la gent que t'estima i que t'ha donat la seva opinió (amics, germana, familiars) t'estiguin enganyant!
Recorda: el més important és que a tu t'agradi! No deixis de fer allò que faries per la por a l'opinió dels altres! Mostra més confiança i seguretat en tu mateixa i atreveix-te a recollir-te el cabell quan et vingui de gust! ;)
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat