Necesito estar un teps sense pensar en nois!!!
Hola,soc una persona molt "enamoradissa". Cuan necesito que em deixi d'agradar un noi, tan sols faig que m'agradi un altre. No sé com oblidar a un noi el qual no vull en la meva vida. Necesito estar un temps sense que m'agradi ningu... tot i que sé que l'amor és algo que no es pot controlar... Sisplau necesito ajuda!!!!! Gràcies!
PD: m'agradaria que el meu nom e mantingués en anònim.
InterPersonal

Hola Anonim!
Si això és el que necessites en aquests moments, endavant! Com molt bé dius, a vegades és difícil controlar els nostres sentiments, però sí que podem decidir si ara és el moment d'iniciar una relació o no.
Per aconseguir "oblidar" a algú o que els sentiments es refredin una mica el que necessitem és temps i també ajuda que entre vosaltres hi hagi una mica de distància, si no la cosa és més complicada. Hauràs vist que fer que t'agradi un altre no acaba de ser sempre una bona solució.
Envolta't de la gent que t'estima i aprofita aquest temps que vols donar-te sense que t'agradi ningú per fer coses per i per a tu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat