estries!!! i sóc jove
Hola, gràcies per respondrem aquesta consulta, pero de debo que em preocupa.Ara tinc 13 anys, les meves caderes i entre les cames(fins i tot sota el cul)tenen estries.
Aixó va passar perque de petita tenia obessitat infantil, quan anava aproximadament a6e vaig estar 3 mesos sense menjar, i ueno ara...de tant en tant tinc alguna pujada de pes.
Faig rugby, cosa que es bastant complert...pero precisament això m'ha fet pensar:
la meva millor amiga diu que el nen que m'agrada, tambè sent aluna cosa per mi.
Fa dos setmanes vem anar de colonies tot l'equip, i a l'hora de la piscina no vaig poder aguantar-ho, a mes, soc pal·lida i això fa que resalitn.....NO SE QUE FER!!!! i ja nomes per ell(si li agrado, m'acceptara tal i com soc no?)pero...em veig gorda, i el meu físic no ajuda: peso entre 70 i 75 quilos i mesuro 1,66m...com estic??
siusplau ajuda.
Sara Bujalance

Hola Kate,
Efectivament les estries són marques que apareixen a la pell o bé quan estem creixent (perquè la pell d'estira) o bé després de fer canvis de pes, com sembla que és el teu cas.
Tal i com dius, si amb aquest noi que t'agrada passa alguna cosa, és perquè tu a ell també li agrades, i li agrades tal i com ets!!! Tothom tenim marques a la pell (ja siguin pigues, taques de naixement, granets, estries, etc.), o sigui que no t'has de preocupar per això. Si els demés veuen que tu no t'avergonyeixes de tenir-les i que et sents segura de tu mateixa, ni s'hi fixaran.
Dius que practiques rugbi i efectivament és un esport molt complert. Els experts recomanen fer entre dues i tres hores d'activitat física intensa a la setmana, o sigui que si tu et sents amb ganes, et ve de gust i et trobes bé, pots fer algo més d'esport (tot i que no has especificat quantes hores de rugbi practiques a la setmana).
Una abraçada!