no em puc controlar amb el menjar
Hola, ajudeu-me, no puc mes amb el meu pes.
No em puc controlar amb el menjar.
Tinc 14 anys, medeixo 1,70 i peso 96, estic obsessionada amb el menjar.
E estat anant a la nutricionista i al principi m’ajudava, als 12 anys vaig perdre 15 kg en un any, però els e anat recuperant .
E deixat de anar, per que cada cop que hi anava em deprimia mes, per que cada cop que pujava a la bascula el meu pes avia augmentat.
Menjo equilibrat però amb quantitat, intento reduir la quantitat però si la redueixo e de menjar entre hores i si no menjo entre hores em poso agressiva.
Jo penso que es degut a que de petita em feien bulllyng i jo menjava per calmarme, això cada cop anava a mes.
Necessito ajuda per que no m’agrada la roba que me de comprar, no magrada el meu físic, no li agrado als nois.
La meva família sempre a tingut sobrepès, la mava avia, el meu padrí i la meva mare san fet dos reduccions destomec i ja men dit que es genètic pero la meva germana i les meves cosines tenen un físic perfecte.
Ara mateix no faig esport per que no puc aguantar el ritme dels demes, i vaig del insti a casa i tots els dies el mateix.
Necessito ajuda siusplau.
Gracies.
Sara Bujalance

Hola Gemma,
Pel que em dius t'ho estàs passant molt malament, i sembla que ja fa anys que vas començar amb els problemes amb el menjar i amb l'autoestima. Ningú es mereix haver patit bullying i possiblement encara arrossegues problemes d'ansietat i nervis.
Tot i que a la teva família hi hagi persones que pateixen sobrepès i per tant que hi hagi un component genètic, és important que tornis a anar al metge per a que puguin ajudar-te a sentir-te millor. Has dit que als 12 anys vas anar a un nutricionista però que ja no hi vas. Et recomano que tornis a posar-te en mans d'especialistes ja que ells et podran ajudar en tot aquest procés.
Al final lo realment important és que tu et sentis bé amb tu mateixa i tinguis una bona autoestima, i tot això ho pots treballar amb ajuda mèdica.
Parla amb els teus pares i explica'ls-hi com et sents.
Ànims i una abraçada.