Ja no se que fer :(
Hola, et faig la consulta perque d'aquí poc comença el insti.t'explico, Jo anava a un cole amb els meus amics, em sentia molt bé fins que va acabar 6è (no hi ha insti) i vaig anar a un insti diferent dels meus amics, allà em sento sola encara que tingui un grupet d'amigues, es que son rarisimes, son molt rares i no se que fer, em vull cambiar d'insti pero els meus pares no em deixen!
ah i lo pitjor es que el nou insti l'han contruit molt aprop de casa meva, odio el insti es una pura merda.
vaiig quedar amb una de les meves millors amigues i ja no m'ho he pasat tan be, es com si la nostra confiança hagues desaparegut...
espero que m'ajudis, tinc por de que comenzi..:'(
InterPersonal

Hola Pepa,
Disculpa el retard! Com han anat aquests primers dies?
Els canvis a vegades no són fàcils i cal tot un procés d'adaptació. Segurament ara és moment de fer una altra colla d'amics (amics de l'insti) que serà diferent als amics de l'escola. Sabem que és difícil, però l'actitud és important.
Intenta ser positiva i donar una oportunitat als companys de la teva classe. Parla amb ells i intenta conèixer-los una mica més. Així podràs veure amb qui tens més afinitat i amb qui no. Recorda que les amistats no es fan d'un dia per l'altre, sinó que es van construint amb el temps i enriquint amb els canvis que passen interiorment i exteriorment.
Ja ens explicaràs!
Una abraçada!
www.consultajove.cat