m'he d'aprimaaar... asdfghjklñ :(
Holaaa! primer de tot gracies per respondre'm. El problema es que medeixo 1.60 i peso 67 kg i el metge em va dir que hauria de pesar entre 60-63... El que passa es que no se com aprimar, menjo fruita i verdura i faig exercici de tant en tant... Sobretot odio les meves cames, no les suporto :( vull aprimar-me de les cames... podrieu donar-me consells? gracieeees :)
Sara Bujalance

Hola Arianator!
La clau per tenir un pes saludable és la combinació entre fer una dieta saludable i equilibrada i practicar esport amb regularitat. Tu ens dius que menges fruita i verdura, però és important que també mengis la resta d'aliments que apareixen a la piràmide alimentària.
Respecte a l'esport, dius que en fas "de tant en tant"; segurament aquí està la clau. Es recomana fer com a mínim unes dues o tres hores d'exercici físic intens a la setmana; i si et trobes bé i amb energia en pots fer més sovint.
Ara bé, quan parlem de baixar de pes és important que sàpigues que no podem "decidir" quines parts del cos volem aprimar, sinó que tot el cos s'aprima per igual. De totes formes si que hi ha alguns exercicis que pots fer per treballar més concretament les cames, com per exemple fer bicicleta, patinatge i/o steps- aeròbic.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.